wtorek, 18 grudnia 2007

Notki w kolejności jak mi wczoraj wieczorem z pamięci szły ;P

1)"FlugsS vs SqlBan"
Pisałem już, że ten człek zajmuje się zazwyczaj, zmienianiem mojej codzienności...^.-
Chyba tak ;]
No więc wyobraźmy sobie przeciętnego FlugsSa idącego na autobus 134, by pojechać do szkoły.
No może z różnicą, że autobus mu spiernicza i zamyka drzwi przed nosem. Zaraz po dramatycznym przebiciu się, po skosie ruchliwej ulicy, przed komisariatem policji :P
(W sensie, że się FlugsS przebił, a nie autobus)
No więc ten człek uderza w drzwi, bluzga kierowce, tylko po to by wsiąść do tego samego bana na następnym przystanku :P
No więc dla tych co nieznają... To jest typowe zachowanie FlugsSa kiedy nie krzyczy, że kogoś pozwie. I to jest jeden z najbliższych mi Przyjaciół.

2)"Bratnia dusza"
Poznałem, jakiś miesiąc temu, pewną dziewczynę na GG ;] Potrzebowała numer do kumpla z klasy i tak wyszło, że sobie czasem dobrze gadamy. To taka informacja dla obserwujących mnie ludzi... Da się jeszcze na tym świecie znaleźć kilka "bratnich duszy"- Ten zwrot to chyba z Ani z pagórków czy innej lektóry z podstawówki. ;]

3)"Pewien ważny Ktoś (znajomy od jakiś 8 lat)"
Znam pewnego Człowieka. Obecnie jest w szpitalu ;/
Wczoraj Rozmawialiśmy przez telefon... odnosze wrażenie, że On mnie lubi.
Właściwie nigdy tego nie wiedziałem.. w pewnym sensie jest moim... hmm... "Zwierzchnikiem".
Zawsze wypracowywałem sobie powoli u Niego zaufanie, po czym coś się działo (jakiś przypał) i wszystko szło się j[legło w gruzach]ć.
Kiedy byliśmy z Diakonem na nocnym wypadzie to też gadałem z Nim przez telefon i powiedział, że się "rozwijam"... nie wiem czemu, ale mnie to jakoś tak bardzo dowartościowało.

4)Jełop (najbliższa mi osoba co poranek)
Jako, że dziele pokój (fizyczny) z bratem jest on codzień "najbliższą" mi osobą rano...
Dziś jak mnie obudził żądał żebym poskładał za niego łóżko "bo jest spóźniony" gdyby mnie poprosił to wcale nie odpowiedziałbym "s[odejdź]j".
Czasem zachowuje się jakby był całkowicie pozbawiony jakiej kolwiek moralności i wartości... Kiedy indziej zaś widać w Nim przebłyski duszy. I to się tak na przemian zdarza. Ciekawe Kiedy dorośnie... mój starszy brat.

5)Małe rekordy Bloga :P
hmm.,,
no to może tak:
-wczoraj mieliśmy 20 post na blogu.
-Rekord bo ąz 6 komentarzy zebrał "Normal dzionek" z 15 grudnia
No to tyle... jak pisałem MAŁE rekordy

6)Przyszłe projekty XD
Zastanawiam się na jakimś urozmaiceniem dla bloga...
-może komiks (jak się naucze rysować i kupie skaner)
-może jakiś inny ciekawy pomysł... hmm
coś trza będzie zrobić

Dzięki, że jesteście.


Wiem że nie zaczyna się zdania od "Więc" ;]
A i znowu mogę pisać noramlnie na Blogu polskie znaki... Nie kminie tego serwera. ;P

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja też tak uważam:-), WALCZ WOJOWNIKU i pamiętaj o tym czego chce Bóg:-) pozdr dk

Anonimowy pisze...

Swietna notka... "bratnie dusze" miło, że nimi jesteśmy... Dzięki:*