niedziela, 27 stycznia 2008

Carpe Diem

"Dostałem Wiosne w Środku Zimy... Bałem się Jesieni.... Kiedy zacząłem się Cieszyć Chwilą... Przyszła Jesień na Przedwiośnie..."


"
W moim życiu cały czas doświadczam wzniesie do Nieba i upadków na Ziemie...
Dochodziło do tego że zacząłem "bać" się upadków, gdy siedziałem na chmurze niebiańskiej.
Dziś Przyjaciel mnie za to zganił... Przemyślałem to trochę i stwierdziłem że ma racje!

Zamieszcze tu słowa innego Przyjaciela, odnoszące się do mojego TEGOROCZNEGO życia:
"Dostałeś Wiosnę w środku Zimy... Nie martw się Jesienią!!!"
"

Te słowa zapisałem w zeszycie wracając dziś w pociągu...
Przestałem patrzeć na jesień...
Odwróciłem Głowe od ziemi, z Zaufaniem patrząc w Niebo...
I spadłem ;/


Mur do którego przywykłem zaczyna rosnąć, by nie było mi za prosto... ;/
Mam Oparcie w Bogu, Który jest Miłością...


Dziś trochę gadałem z Moim najlepszym Przyjacielem...
On mało mówi... ale umie słuchać...
On kiedyś dążył do celu. Chciał nieść Miłość Wszystkim ludziom. Przyły przeszkody, które wtedy wydawały się skandaliczne... były odrzuceniem tego co Go wychowało...

Nie przestał! Tak bardzo Kochał, że nic nie było w stanie mu przeszkodzić. Ani Cieprienie, ani odrzucenie, ni prześladowania, ni groźby i ostatecznie Śmierć...
Pragnę iść za Nim. ;]

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

:)

Miło wiedzieć, że słowa takiego głupca jak Ja na coś się zdają:)
:]

Hm...

"Wyrwij Murom zęby krat...!"

"Zaufaj jeśli możesz ufać. Pokochaj jeśli tyle siły masz!"
Masz przecież siłę Kochasz i Ufasz.
więc całe Niebo jest w zasięgu ręki!;]