piątek, 18 grudnia 2009

news

Jeśli chodzi o wieści jako takie o mnie, to nie podobał się mojej babci mój kaszel jaki pozostał po ostatniej chorobie, więc poszedłem do lekarza się zdiagnozować i zostałem usadzony w domu na 3-4 dni.

Dostałem taki śmieszny lek który ma całą stronę skutków ubocznych, i wczoraj rzucił mi się na brzuch i w konsekwencji też trochę na (narząd umięśniony zwieraczami). Dziś już tylko miałem dzikie jazdy w głowie, więc jest dobrze.

Zauważyłem swoje uzależnienie od Boga w ludziach. Szczególnie we Wspólnocie.

Nie wiem dlaczego z natchnieniem przyszły mi ostatnio trochę pomioty dekadentyzmu.

Skończę jeszcze starą balladę i może poszukam gdzieś pozytywnych motywów.

2 komentarze:

Simfanka pisze...

Kuruj się! :)
Każdego dopada dekadentyzm czasami...
A uzależnienie od Boga jest super! Tez bym tak chciała :D
Trzymaj się i zdrowiej! :)

Unknown pisze...

Oj tak, znam to uczucie, kiedy człowiek czuje się jak "na haju" po przebywaniu z takimi Bożymi świrami ;)
Pozdrawiam, również trochę chora :)